Anasayfa » , , , , , , , , , , , , , , , , » Kafkasya Emirliği Emiri Dokko Ebu Usman'ın Suriye Mücahidlerine Seslenişi

Kafkasya Emirliği Emiri Dokko Ebu Usman'ın Suriye Mücahidlerine Seslenişi

Yazar : Kavkaz Online Tarihi : 16 Kasım 2012 Cuma | 19:10

Kafkasya Emirliği kaynakları tarafından geçtiğimiz 13 Kasım da yayınlanan, Kafkasya Emirliği Emiri, Dokku Abu Usman Umarov'un, Beşşar Esad rejimine karşı Cihad eden Suriye Mücahidlerine sesleniş videosunun bir bölümünü siz Müslüman kardeşlerimize sunuyoruz.

* * *

Eûzübillâhimineşşeytânirracîm, Bismillahirrahmanirrahim, Elhamdülillahi nahmeduhu, ve nesta’inuhu, ve neûzübillahi min şurûri enfüsinâ , ve seyyiâti a’mâlinâ, men yehdillahu, felâ mudılle lehu, ve men yudlil felâh âdiye lehu, ve Eşhedü enlâ ilâhe illallah ve Eşhedü enne Muhammeden abduhu ve resûlehu, amma bağd.

Bunun ardından,

Allah’ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.

Ben, Kafkas Mücahidlerinin emiri Ebu Osman, bu video mesajı aracılığıyla rejime, tağuta ve diktatör Beşar Essad’a karşı Şam’da cihad eden Mücahidlere hitap ediyorum.

Ben kardeşlere sesleniyorum, Kafkasya Mücahidleri olarak sizin için Allah’a yalvardığımızı, dua ettiğimizi ve melekleriyle size yardım etmesini Allah’tan dilediğimizi vurgulamak istiyorum, Allah size her şekilde yardım etsin.

Eğer niyetiniz halis ise inşeAllah dualarımızın Allah’a ulaşacağını sanıyorum. İnşeAllah, Allah dualarımıza ve isteklerimize cevap verecektir. Sizden de bizim için, cihadımız için dua etmenizi istiyoruz.

Sevgili kardeşlerim, bizler Mücahidler olarak, Allah’ın kelimesinin gerçek takipçileri olarak, Peygamber’in (sallallahu aleyhi ve sellem) sünnetinin gerçek takipçileri olarak sadece bu kardeşler için dua edebiliriz ve Allah’ın kelimesini tesis etmek için Suriye’de cihad eden yalnızca bu kardeşler için dileyebiliriz.

Allah’a yemin ederim ki eğer farklı niyetler taşıyan kardeşler olsalardı onları destekleyemezdik. Biz Allah’ın kelimesinin yücelmesi için, Allah’ın kelimesinin yeryüzünde tesis edilmesi için ve tağutun ortadan kaldırılması için cihadı destekleriz. Daha sonra sizleri, kardeşler olarak sayıp destekleriz ve yardımını göndermesi için Allah’a dua ederiz.

Fakat ben biliyorum ki bir tağutu ortadan kaldırıp başka birini yerine koymak için, Esad’ı ortadan kaldırıp Barack Obama ya da diğerleri tarafından hazırlanan aynı tağutu başa geçirmek için Suriye’de savaşan kardeşler var. Bu kardeşler için biz, dua etmeyeceğiz. Onlar için duacı olmayacağız ve onlar hakkında endişe duymayacağız.

Tüm kardeşlerden sözlerimi doğru şekilde anlamalarını istiyorum çünkü orada neler olduğunu ben biliyorum, hatta oraya gidip Kafkasya'da cihadın olmadığını, cihadın sonuna gelindiğini, bu nedenle Suriye'ye geldiğini söyleyen insanlar olduğunu biliyorum.

Hayır, Kafkasya’da cihad var ve Suriye’dekinden daha ciddi ve daha şiddetli. Hiç kimse Kafkasya’daki cihad için herhangi bir yardım ya da destek vermiyor. Ne zamanki Kafkasya'daki cihad tamamen Allah yolunda sabitlendi, yalnızca Allah rızası için yapıldı ve şirkin her çeşidini uzaklaştırdı o zaman Kafkasya'da cihadın sona erdiğini savunmaya başladılar ve bugün propagandalarıyla birlikte Suriye'ye taşındılar.

***

Sevgili Mücahid kardeşlerim, bu insanlardan sakının. Allah’a yemin ederim ki Allah yolunda akıtılmayan (bizim veya başkasının) her damla kan için mahşer gününde Allah’ın huzurunda uzun uzadıya hesap vereceğiz… Mahşer gününde her kişi kendi amellerinden sorumlu olacak.

Ve bugün cihad, sadece Allah rızası için, Allah’ın kelimesinin tesis edilmesi için, insanlara nasıl yaşayacaklarını haber veren Allah’ın hükmünün yeryüzünde tesis edilmesi için yapılabilir fakat Türk, Suudi, Mısır, Amerikan ya da İngiliz parasını kullanarak Beşar Esad rejimini demokrasi kisvesi altında başka bir tağutla değiştirmek için değil.

Bu insanlar aynı politikayı Kafkasya’da uygulamaya çalıştılar… ve ben biliyorum ki onlar Suriye’deler. Dolayısıyla bu insanlardan sakınmanız için sizleri uyarmak zorundayım. Ve ayrıca niyetlerinizin halis olması gerektiği, doğru yönde hareket etmesi gerektiği konusunda da uyarıyorum. Aksi takdirde amelinizin, kanınızın, hayatınızın tümü boşa gidecektir, hepsi bir hiç için olacaktır.

Allah bizi bu hatalardan korusun. Cihadın sadece Allah’ın kelimesinin tesis edilmesi için, Allah’ın hükmü uğruna ve yalnızca Allah’a itaat için yapılması gerekmektedir, başka bir şey için değil.

Bugün iyi niyetli gerekçeleri kullanan kişiler, politikalarının Beşar Esad rejimini bir başkasıyla değiştirmek olduğunu ve bunun kendilerine yarar getireceğini söylüyorlar. Bu sadece bir yutturmacadır, kendi yaptığımız geçici bir yanılsamadır.

Bir sonuç olarak Allah'tan daha şiddetli bir cezayla son bulacaktır ve başladığı yere geri dönecektir. Bunların tümünü dünyanın başka yerlerinde görmekteyiz.

Bu nedenle Allah’ın kelimesinin yücelmesi için cihad edin ve biz de sizin için dua edelim. Bizler kardeşleriz, cihad eden tek topluluğuz.

Hitabımın sonunda Âlemlerin Rabbine hamd olsun.
Allah’ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.

Zilhicce 1433 (Ekim 2012)

Kafkasya Emirliği Emiri Dokku Ebu Osman

* * *

KavkazJihad.com için Tercüme: Daud Yolcu

Kaynak: Kavkaz Jihad

0 yorum:

Yorum Gönder

Destekleyen : Kavkazcenter | Kavkazonline | KavkazJihad
Copyright © 2013. Kavkaz Online - Tüm Haklari Saklidir.