Anasayfa » » Buinaksk ve Derbent'te Bombalı Saldırı

Buinaksk ve Derbent'te Bombalı Saldırı

Yazar : Kavkaz Online Tarihi : 13 Şubat 2013 Çarşamba | 14:40

Kafkasya Emirliği kaynaklarının verilerine göre, Dağıstan'ın Buinaksk ve Derbent ilçelerinde 12 Şubat Salı günü gecesi iki ayrı olayda kukla yönetim güvenlik kuvvetleri çetesi çalışanlarına bombalı saldırı yapıldı.

Kesin olmayan bilgilere göre her iki olayda da yerel mürted kolluk çalışanlarından yaralılar var.

12 Şubat Salı günü gecesi, Buinaksk'ta yerel saat ile 20.10 civarı kukla yönetim Savunma Bakanlığının URAL askeri konvoyunun geçiş yolunda bombalı bir saldırı yapıldı. Kukla yönetim bombanın yol kenarında patladığını ve bir kaç araçta mekanik arıza meydana geldiğini olayda ölen yada yaralanan kayıpları olmadığını rapor etti. Ancak verilen bilgiler bağımsız kaynaklar tarafından henüz teyid edilmedi.

Aynı gece, Derbent'te yerel saat ile 21.50 civarı kukla yönetimin eski bir polis çalışanının aracının altına önceden yerleştirilen bomba patladı. Kukla yönetim, eski polis çalışanı yerel mürtedin patlama sonrası ağır yaralandığını ve durumunun ciddi olduğunu rapor etti.

Hatırlatalım, aynı gece, (12 Şubat Salı) yerel saat ile 20.30 civarı, Hasavyurt'ta MVD kukla yönetim (içişleri bakanlığı) Polis Departmanı Teğmen rütbeli mürted bir polisine silahlı saldırı yapılmış ve saldırı sonucu mürted polisin ağır yaralandığı bildirilmişti.

Kaynak: Kavkaz Jihad

0 yorum:

Yorum Gönder

Destekleyen : Kavkazcenter | Kavkazonline | KavkazJihad
Copyright © 2013. Kavkaz Online - Tüm Haklari Saklidir.