Anasayfa » , , , , , , , » İnguşetya'da Zulüm Devam Ediyor!

İnguşetya'da Zulüm Devam Ediyor!

Yazar : Kavkaz Online Tarihi : 11 Kasım 2012 Pazar | 13:52


Kafkasya Emirliği Vilayetlerinde, kukla yönetim polis çetelerinin, sivil yerel halka karşı zulüm,baskı ve işkence faaliyetleri devam ediyor.

Kafkasya Emirliği İnguşetya (Ğalğayçuo) Vilayeti haber kaynaklarının raporlarına göre, İnguşetya'da «ölüm mangası» kukla yönetim polis çeteleri bir yerel sakinin evine silah mermisi koydu ve evin erkeği -militan- ilan edildi.

Kafkasya Emirliği İnguşetya (Ğalğayçuo) Vilayeti haber kaynaklarının raporlarına göre, 26 Ekim tarihinde Nazran'da kukla yönetim polis çetelerinin alışkanlık haline getirdiği «rutin ev aramaları» faaliyetleri sırasında 1981doğumlu Hasan Esmurziev isimli yerel sakin, -Militan- zanlısı olarak tutuklandı.

Hasan Esmurziev'in eşi Rumina Kodzaeva'nın anlattıklarına göre, iki gün önce (8 Kasım 2012 Perşembe günü) sabah 07.30 da eve gelen maskeli ve kamuflaj elbiseli 7-8 kişilik polis çetesi, evde arama yapacaklarını ve ev halkının dışarı çıkmasını istedi.

Rumina Kodzaeva devam ediyor; «hiç bir belge ve gerekçe göstermeyen kamuflaj elbiseli polislerin zorlaması ile evden çıktık. Evimizin bahçesinde ve çevrede 70-80 kişi civarında daha otomatik silahlı, maskeli ve kamuflaj elbiseli polisleri gördüm. Yaklaşık 1 saat kadar sokakta durduk. Ev aramasına gelen kamuflaj elbiseli polisler, evde 18 adet 7.62 kalibre silah mermisi, bulduğunu» söyledi.

Ben de onlara «bu cephaler bize ait değil» dedim ve biliyorum ki «bu cephaneler ev halkından kimseye ait değil. Evi arama bahanesi sırasında koydular. Başımıza gelen Her şey 26 Ekim tarihinde eşimin tutuklanmasından sonra başladı. 27 Ekim tarihinde evimizde bir arama daha yaptılar ve o tarihte neden bir şey bulunmadı. Bölge Polis Departmanında eşime işkence yapıldığını da biliyorum. »

Kafkasya Emirliği İnguşetya (Ğalğayçuo) Vilayeti haber kaynaklarının raporlarına göre, Rumina Kodzaeva 9 Kasım (dün) tarihinde İnguşetya kukla yönetimi Başsavcılığına giderek, Savcı Pavel Belyakov'a Nazran Polis Departmanı hakkında suç duyurusu dilekçesi verdi.

Kaynak: Kavkaz Jihad

Kafkasya Direnişi

0 yorum:

Yorum Gönder

Destekleyen : Kavkazcenter | Kavkazonline | KavkazJihad
Copyright © 2013. Kavkaz Online - Tüm Haklari Saklidir.