Anasayfa » , , , , , , , , , , , » Dağıstan'da Müslüman Halka Zulüm!

Dağıstan'da Müslüman Halka Zulüm!

Yazar : Kavkaz Online Tarihi : 14 Ekim 2012 Pazar | 12:42


Kafkasya Emirliği Haber kaynaklarının verilerine göre, bugün (12 Ekim) Dağıstan Kayakent'te Cuma namazı sonrası kukla yönetim polis çetesi yerel halktan insanları toplu olarak gözaltına aldı.

Haber kaynaklarına göre, Cuma namazı sonrası Kayakent yerleşim biriminde bir cami kukla yönetim polis çetesi tarafından bloke edildi ve yerel sivil halka karşı kitlesel tutuklamalar başladı. Tüm tutuklular kukla yönetim polis departmanına götürüldüler. Ancak olayın ayrıntıları henüz netleşmedi.

Bu arada hemen hatırlatalım geçtiğimiz 10 Ekim Çarşamba günü de Shamilkale (eski Makhachkale) de bir camide sabah namazı çıkışı 25 kişi tutuklandı. Daha önce de Kaspiysk yerleşim biriminde Kotrova sokakta bir cami cemaati toplu olarak gözaltına alınmıştı.

Yerel kukla yönetim Dağıstan yerel halkının hızla müslümanlaşmasının önüne geçmek için, zaman zaman zorunlu teftişler bahanesi ile camilere baskın düzenlemekte, okullarda hijap giyen öğrencilere soruşturma açılmakta ve sakal bırakan gençler çeşitli bahaneler ile gözaltına alınarak kukla yönetim polis departmanlarında dövülüp işkenceden geçirilmektedir.

Kaynak: Kavkaz Jihad

Kafkasya Direnişi

0 yorum:

Yorum Gönder

Destekleyen : Kavkazcenter | Kavkazonline | KavkazJihad
Copyright © 2013. Kavkaz Online - Tüm Haklari Saklidir.